scoala mea

 sunt stefi, nu mi place stefania, o eleva de clasa a noua in liceul tehnologic brancusi.Nici eu nu stiu cum am ajuns aici sa fiu sincera dar stiu ce s a intamplat la examentul ce capacitate

in a opta am invatat destul de bine dar nici nu mi am batut prea tare capul aveam grupul meu de prieteni activitati extra scolare, carti de citit si altele.La mate eram praaf in clasele mai mici si normal ca mama mea era ingrijorata de examenul la mate si incepand din clasa a 7 a am facut ore in particular la o doamna tare draguta 

Avea parul negru,scurt si matasos.Purta ochelarii, avea ochii frumosi dar nu prea ii puteam vedea, probabil din cauya bretonului sau o ochelarilor.Ea avea in jur de patruzeci de ani si trei copii.Una din cele doua fete a le ei era de o varsta cu mine.

Prima data cand am mers imi tremurau picioarele plus ca erau vreo 30 de grade afara si asta nu ajuta.Nu stiu de ce imi era frica cdea ea ,nu voiam sa ma considere proasta desii scopul ei pana la urma era sa ma invete si sa imi explice tot ma facea sa ma simt mica.Eram numai eu u ea intr o camera bine luminata, o masa mare de lemn si o bibleoteca mare in spate. deficare data cand aveam timp ma uitam la toate cartiile din bibleoteca, erau asa de multe si oricine din familie le a achiyitionat din familie avea gusturi bune in cartii. defapt asta era prima noastra conversatie care nu avea nici o legatura cu scoala, matematica sau ce note am. Am apreciat faptul ca era interesata de mine si viata mea, ce imi place sa citesc si nu doar matematica in sine

De a lungul anului chiar ne am inteles bine si acum ca nu mai fa ore cu ea si nu o vad in fiecare yi, ii duc lipsa. Ii o persoana frumoasa si chiar si a pus intr un fel sau altul amprenta in viata mea.La finalul anului a ajuns sa imi faca placere si m a incurajat foarte mult. Ea m a facut sa cred ca bai choiar imi merge mintea si ca am potential in mine. Imi spunea ca la examen voi avea minim nota opt si ca voi intra unde imi doresc. NU STIAM UNDE IMI DORESC da stiam ca vreau sa nu dezamagesc. FIX ASTA S A INTAMPLAT

Desii stiam mate nu am luat o nota buna

nu era nota pe care o meritam

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

craciunn